zondag 28 augustus 2011

Hij is af!

Gisteren heb ik niet veel kunnen doen, we gingen met kinderen, schoonmoeder en schoonzus naar Hellendoorn. 't Was ontzettend leuk, ondanks een paar kleine buitjes. Gisteravond zijn we lekker met z'n allen uit eten geweest en daarna had ik niet veel puf meer.
Vanochtend wel, ik heb net het laatste steekje gezet en hij is dus af, Friendshipquilt 1!
Ik wacht nog even voordat ik met de andere Friendshipquilts begin (ik heb ze alle 5 klaarliggen om te borduren), even wat anders tussendoor.
Wat het volgende wordt, hoop ik morgen te laten zien, met alvast een beginnetje.
Fijne zondag verder.
Groetjes!!

7 opmerkingen:

  1. Joepie je hebt hem af heel mooi geworden al die verschillende blokken.
    Ja Hellendoorn is wel mooi ik woon er niet zo ver af 20 minuten rijden ongeveer.
    Ik ben benieuwd naar het volgende.
    Fijne zondag verder groetjes Hetty.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. waw, hij is echt heel mooi geworden. Chapoo

    Mvg Sarah

    BeantwoordenVerwijderen
  3. heel mooi geworden en vlug klaar !

    BeantwoordenVerwijderen