zondag 26 augustus 2012

Lavender blue deel 9

De update van deel 9 had ik nog niet geplaatst. Nog maar 1 deel te gaan, ik heb hem inmiddels ontvangen. Morgen print ik hem en dan maak ik dit werk af!
Vandaag ben ik alvast begonnen met een nieuw project, Etude van Whispered by the Wind. Patroon, stof en speciaal garen lagen al een tijdje klaar, maar ik was zo druk met de SAL's dat ik er nog niet aan toe was gekomen. Het borduurt erg prettig (zoals altijd bij de patronen van Whispered by the Wind) en het schiet al lekker op. Morgen een eerste update.
Groetjes!!


4 opmerkingen:

  1. Very beautiful stitching!
    It looks just delightful!
    I loved colours you used!

    Happy Sunday :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige lap Karin.

    Groetjes Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Karin, wat is dit toch prachtig en die kleur!!!! Helemaal mijn ding. Ben benieuwd naar de andere foto's.
    Groetjes Wilma

    Ik probeer nu al voor de 5e keer de letters in te vullen. Hier word ik wel moe van

    BeantwoordenVerwijderen