donderdag 27 december 2012

Ornamentjes en housewarming presents

Dat is even een tijd geleden! De laatste keer was ik nog druk bezig met de ornamentjes voor de kerstmarkt voor Edukans. De kerstmarkt is inmiddels achter de rug, we hebben heel goed verkocht. De leerlingen hebben een dag keihard gewerkt en 's avonds hebben we voor € 180,- verkocht. (minus inkoop hadden we een opbrengst van €132,-!)
Hierna begon mijn kerstvakantie, eerste kerstdag hebben we de nieuwe woningen van mijn schoonmoeder en schoonzusje bewonderd. Uiteraard heb ik voor hun geborduurd (zie onderstaande foto's). Beide patronen zijn van Little House Needleworks, ze waren enig om te maken. Op het moment ben ik bezig met een Ierse sampler (sint-cadeautje) en Friendshipquilt II. Binnenkort updates.
Groetjes!!



2 opmerkingen: