vrijdag 28 januari 2011

Dick Bruna - Matroos

Ik had wat minder tijd om te borduren dan gepland. Veel toetsen om na te kijken (deadline vanochtend 12.00 uur), prognosebesprekingen, vergaderingen en thuis nog de verbouwing.
Daarom is het vak M nog niet af, wel heb ik alle contouren geborduurd en de letters. Vanavond moet het toch wel lukken de kleurtjes in te vullen...
Daarna ga ik verder met de letter N.
Morgen overdag weer weinig tijd, ditmaal een leuke reden: ik ga met moeder en zus lekker shoppen in Utrecht!
's Avonds moet ik fluit spelen, wellicht daarna nog wat tijd. Zondag lekker vrij!
Groetjes!!

4 opmerkingen:

  1. Wat een leuk matroosje. Veel plezier met het shoppen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk word dat mannetje lijkt me ook leuk borduren dick bruna lekker vrolijk dadelijk al die kleurtjes.

    veel plezier in utrecht

    groetjes ♥ miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  3. 't Is inderdaad leuk om te doen, Miriam.
    Ik heb echt zin om lekker in Utrecht te shoppen, misschien toch ook nog weer wat borduurspulletjes...

    BeantwoordenVerwijderen