maandag 4 april 2011

Nieuw project

Ik kon het gisteren niet laten om aan een nieuw project te beginnen, naast de sals en het ABC van Dick Bruna. Het is weer een patroon van Whispered by the Wind, nu van een andere serie, de quilts. Ik heb vorig jaar bij de Open dag van Am-Inspirations bij Karin de patronen Friendshipquilt I t/m V gekocht. I had ze op voorraad, de andere 4 heeft ze voor me besteld en die heb ik in Zwolle meegenomen. Nu ik Canon afhad, lag Friendshipquilt I zo naar me te lonken dat ik het niet kon weerstaan.
Het werk bestaat uit 12 vakken, met daarin elk een quiltpatroon. Het raamwerk heb ik gisteren al gemaakt, nu moet ik de vakken nog invullen. Ik heb er zin in!
Groetjes!!

4 opmerkingen:

  1. zeer mooi blog heb je, doe zo voort.

    Ik volg je blog ;)

    Mvg sarah

    www.sarahsborduurwerken.wordpress.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dank je wel, Sarah! Leuk dat je meeleest.
    Groetjes!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ben superbenieuwd hoe dit er gaat uitzien.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Morgen hoop ik het eerste quiltblokje af te hebben...

    BeantwoordenVerwijderen