donderdag 28 april 2011

SAL Romantique Sampler - update deel 8

Het is een tijdje geleden dat ik voor het laatst een berichtje heb geplaatst. Op het werk was het erg druk, we hadden veel verjaardagen, met het prachtige weer zijn we veel buiten geweest met de kindjes en mijn opa is afgelopen zaterdag overleden, gisteren hadden we de uitvaart.
Al met al heb ik weinig geborduurd. Vandaag heb ik voor het eerst het idee dat het weer een beetje opschiet. Ik ben verder gegaan met de Romantique Sampler, waar ik vorige week een groot stuk van deel 8 heb moeten uithalen... Nu heb ik er gelukkig al weer een stuk op staan en denk ik dat ik de deadline toch nog ga halen (daar had ik even mijn twijfels over...)
't Blijft natuurlijk afwachten, zeker met volgende week de vakantie, twee kindjes thuis...
Nou ja, we zien wel. Ik hoop gauw het bericht te plaatsen met als titel deel 8 af!
Groetjes!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten