zondag 19 juni 2011

Holland Style - Vuurtoren

Gisteren kwam het er niet van een berichtje te plaatsen. We hebben namelijk een en ander opgeruimd in de tuin, gekeken naar nieuwe tegels en schuttingen en daarna gingen we met alle werknemers van het bedrijf waar mijn man werkt naar Mary Poppins. Het bedrijf is de nieuwe naamsponsor van het Circustheater in Scheveningen. Vanuit Leusden vertrokken we in de spelersbus van AZ (bedrijf waar manlief werkt is hier hoofdsponsor van) naar Scheveningen. Het was een lange rit, omdat we niet over de A12 konden. Eenmaal in Scheveningen, waar we ontvangen werden met champagne, werd de "nieuwe" naam onthuld. De voorstelling was fantastisch! Na afloop mochten we nog even in de zaal blijven en de twee hoofdrolspelers (Noortje en William) kwamen nog een keer op het podium om vragen van ons te beantwoorden. Was erg leuk! Daarna nog een borrel met hapjes in de speciaal gereserveerde foyer en om 0.00 uur vertrokken we weer richting Leusden. We waren om 2.15 uur vannacht pas thuis, maar het was een geweldige avond!
Vanochtend waren de kindjes natuurlijk vroeg wakker: Vaderdag! Jongste heeft keurig haar versje voorgedragen en haar cadeautje gegeven (een zelfgemaakte stropdas) en de oudste had een hele mooie vaderdagkrant gemaakt, samen met de andere kinderen van zijn klas.
Papa was natuurlijk erg blij met zijn cadeautjes.
En nu dan eindelijk de update van mijn nieuwe project: de vuurtoren van Holland Style. Het is een leuk pakketje, wel weer even wennen om op Aida 5.5 te werken, lijkt erg grof. 't Schiet lekker op en ik denk dat ik deze komende week af krijg. Dan kan ik verder met Summer van Novalee, patroon kreeg ik gisteren binnen en garen ligt alweer klaar.
Fijne zondag!
Groetjes!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten