donderdag 14 februari 2013

Valentijnsborduurtje

Vandaag zijn we heerlijk naar de Handwerkbeurs in Zwolle geweest. Morgen vertel ik er meer over, met uiteraard foto's van mijn aankopen...
Het is 14 februari en dus Valentijnsdag! Gisteravond werd ik al door mijn man verrast toen ik thuiskwam van koor (omdat hij vanavond moest overwerken). Vandaag kreeg hij, toen hij thuiskwam, mijn cadeautje: een lekkere fles Ardbeg (Whisky) met erop een borduurtje! (zie onderstaande foto).
Hij vond het heel erg leuk. Het borduurtje wordt nog afgewerkt tot ornamentje, zodat ie ook in de ornamentjesstandaard kan pronken.
Groetjes!!

2 opmerkingen:

  1. Ben benieuwd naar je aankopen. Ik ben ook gisteren geweest. Vond het geweldig.
    Groetjes,
    Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. leuk werkje! aankopen gedaan in zwolle?

    BeantwoordenVerwijderen