maandag 13 mei 2013

Lang geleden...

Wat is het ontzettend lang geleden dat ik een berichtje heb geplaatst. Ik heb weinig tijd gehad om te borduren en de tijd die ik had, heb ik besteed aan het borduren van een cadeau voor mijn ouders die 40 jaar getrouwd waren (afgelopen zaterdag).
Ik heb gekozen voor de Family Sampler van Little House Needleworks. Deze sampler kun je helemaal aanpassen aan je eigen gezinssituatie.
Ik ben er ongeveer twee maanden mee bezig geweest. het was echt enig om te doen!
Hieronder een foto van het eindresultaat (kleuren zijn niet echt denderend, foto genomen met een telefoon...). Ik heb nu weer tijd om aan andere dingen te werken en zal regelmatiger updates plaatsen...
Groetjes!!


4 opmerkingen:

  1. Gezellig dat je er weer bent. Ik miste je al.
    Mooi sampler voor je ouders en wat zullen ze er blij mee zijn.

    Lieve groetjes van Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  2. We zijn er inderdaad heel blij mee. Het is prachtig.
    groetjes,
    Gerrit en Hanny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtig borduurwerk, respect,
    Groetjes Gerrie.

    BeantwoordenVerwijderen