maandag 29 juli 2013

Cadeautjes juffen en meester

't Is weer even een tijdje geleden, de laatste weken voor mijn vakantie waren nogal hectisch, ik heb bijna fulltime gewerkt (en dat terwijl ik normaal drie dagen werk...)
De dag na mijn laatste werkdag gingen we om vijf uur 's morgens al naar Tsjechië, waar we twee weken heerlijk hebben genoten van het weer, de rust en ons eigen zwembad (bij het huis waar we verbleven). Afgelopen zaterdag zijn we weer teruggekomen. Ik heb niet heel veel geborduurd, maar wel heel veel gelezen (wel 40 boeken... zalig!).
De foto's van de cadeautjes voor de meester en juffen had ik nog niet geplaatst, dus bij deze.
Binnenkort ook een foto van een ander cadeautje, een handdoek voor de baby van mijn nichtje.
Groetjes!!



2 opmerkingen:

  1. 40 boeken, wow ik dacht dat ik veel las. Dat klinkt als een hele goede vakantie. Je cadeautjes waren ook erg leuk. Hopelijk kun je nu ook nog een beetje genieten van de zomer in Nederland.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo karin ,

    Ziet er heel mooi en verzorgd uit! Heel leuk idee ;)

    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen