maandag 1 juli 2013

En nog een keer Music and Books

Deze heb ik gemaakt voor de directeur van de school van mijn kinderen. Hij heeft op de school gewerkt vanaf 1986. Ik heb hem zelf als leerling meegemaakt, als dirigent van het kinderkoor waar ik bij speelde en later ook nog als stagiaire.
Tijdens de afscheidsreceptie kreeg hij ook nog een lintje, voor alles wat hij voor het dorp betekend heeft, was erg mooi!
Cadeautjes voor juffen en meester zijn ook bijna klaar, ik hoop morgen een foto te plaatsen.
Groetjes!!

2 opmerkingen:

  1. Prachtig cadeautje Karine. Ben ook beniewd naar de cadeautjes voor de juffen en meesters.

    Groetjes Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dank je wel! Foto's van de werkjes voor meester en juffen plaats ik morgen... stel je voor dat ze het te vroeg zien...

    BeantwoordenVerwijderen