dinsdag 13 oktober 2015

Kerst SAL Novalee 2015

Eind vorige week zag ik op het blog van Novalee dat ze dit jaar weer een kerst SAL organiseert. Ik zag dat mensen hun eerste deel al hadden opgestuurd en ik was bang dat ik te laat was om mee te kunnen doen (en daar baalde ik ontzettend van, want ik ben dol op de patronen van Novalee). Ik heb Carole gemaild en kon gelukkig nog deelnemen. Ik ben er meteen mee begonnen. De SAL is echt ontzettend leuk om te borduren en ik had het eerste deel dan ook snel af. Hieronder het resultaat, ik kan niet wachten op deel twee!
Verder heb ik contact gehad met Borduurblad. Ze waren erg tevreden over mijn geleverde werk en ik mag nog meer voor Borduurblad gaan borduren. Wat dat wordt, laat ik een andere keer zien. Ik kan al wel vertellen dat ik als een van de eersten in Nederland ga borduren met het nieuwe verloopgaren van DMC! Ik heb er zin in!
Groetjes!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten