dinsdag 6 oktober 2015

Sweet Kids: Love to Care

De afgelopen maanden ben ik erg druk geweest met het borduren van een patroon voor Borduurblad, Sweet Kids: Love to Care. Er zijn veel uren in dit project gaan zitten (411!) en ik heb niet kunnen werken aan mijn eigen dingetjes. Nu het echter klaar is en opgestuurd kan ik weer verder, onder andere voor de kerstmarkt bij mij in het dorp, waar ik samen met mijn moeder in december in een kraampje allerlei geborduurde en gebreide spullen en mooie handgemaakte schalen en kandelaars van hout (gemaakt door mijn vader) ga verkopen. De dingen die we gemaakt hebben zul je de komende tijd hier voorbij zien komen.
Nu nog even de foto's van Love to care. Het werk is binnenkort te zien op handwerkbeurzen.
Groetjes!!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten