dinsdag 13 oktober 2015

Kerst SAL Novalee 2015

Eind vorige week zag ik op het blog van Novalee dat ze dit jaar weer een kerst SAL organiseert. Ik zag dat mensen hun eerste deel al hadden opgestuurd en ik was bang dat ik te laat was om mee te kunnen doen (en daar baalde ik ontzettend van, want ik ben dol op de patronen van Novalee). Ik heb Carole gemaild en kon gelukkig nog deelnemen. Ik ben er meteen mee begonnen. De SAL is echt ontzettend leuk om te borduren en ik had het eerste deel dan ook snel af. Hieronder het resultaat, ik kan niet wachten op deel twee!
Verder heb ik contact gehad met Borduurblad. Ze waren erg tevreden over mijn geleverde werk en ik mag nog meer voor Borduurblad gaan borduren. Wat dat wordt, laat ik een andere keer zien. Ik kan al wel vertellen dat ik als een van de eersten in Nederland ga borduren met het nieuwe verloopgaren van DMC! Ik heb er zin in!
Groetjes!!

dinsdag 6 oktober 2015

Sweet Kids: Love to Care

De afgelopen maanden ben ik erg druk geweest met het borduren van een patroon voor Borduurblad, Sweet Kids: Love to Care. Er zijn veel uren in dit project gaan zitten (411!) en ik heb niet kunnen werken aan mijn eigen dingetjes. Nu het echter klaar is en opgestuurd kan ik weer verder, onder andere voor de kerstmarkt bij mij in het dorp, waar ik samen met mijn moeder in december in een kraampje allerlei geborduurde en gebreide spullen en mooie handgemaakte schalen en kandelaars van hout (gemaakt door mijn vader) ga verkopen. De dingen die we gemaakt hebben zul je de komende tijd hier voorbij zien komen.
Nu nog even de foto's van Love to care. Het werk is binnenkort te zien op handwerkbeurzen.
Groetjes!!


zondag 5 juli 2015

Cadeautje meesters

Afgelopen schooljaar hebben mijn kinderen beiden les gehad van een meester. (ja ja, het komt nog voor...). Ik had leuke trommeltjes gevonden en dacht dat daar wel een borduurtje in kon. Aangezien de meesters allebei dol zijn op muziek en muziek maken, heb ik voor allebei een vioolsleutel gemaakt met daarbij de namen van de kinderen en het schooljaar.
In het trommeltje had ik snoephartjes gedaan en het geheel werd afgemaakt met een kaartje met daarop een snoephartje + elijk bedankt voor het leuke jaar.
De meesters waren allebei erg blij met het cadeautje. Nu zijn we echt klaar voor de vakantie!
Groetjes!!

zaterdag 4 juli 2015

Cadeautje pianojuf (2)

Mijn dochter speelt anderhalf jaar piano, bij de juf waar mijn zoon sinds kort ook les heeft. Ik had namens Lieke ook een borduurtje gemaakt voor het einde van het lesjaar. Samen met een waxinelichthouder heeft ze het gegeven. Haar juf vond het geweldig!
Groetjes!!

woensdag 1 juli 2015

Eindejaarscadeautje pianojuf

Sinds een paar maanden zit mijn zoon op pianoles. Hij gaat naar dezelfde juf die mijn dochter al meer dan een jaar lesgeeft.
Ook voor haar heb ik aan het einde van het schooljaar een cadeautje. Het is een geborduurde sleutelhanger met daarop een vioolsleutel. Hij geeft het haar, samen met een leuk windlichtje. Ik ben benieuwd dat ze ervan vindt!
Groetjes!!