vrijdag 2 december 2011

Klaar!

op de naam na, maar ook daar gaat vandaag verandering in komen; het meiske is geboren, dus ik kan de laatste steekjes vanavond gaan zetten, dan nog even door een sopje en drogen, strijken, inlijsten!
Ik vind het heerlijk dat ie af is, kan ik weer terug naar mijn gebruikelijke werk...Toch ben ik erg tevreden over het resultaat.
Lucas mag trouwens afzwemmen, hij heeft het woensdag prima gedaan. Het wordt volgende week zaterdag, omdat komende zaterdag al vol zat. Nu nog maar duimen dat hij het haalt!
Groetjes!!


4 opmerkingen:

  1. mooi geworden, fijn dat je de naam er al op kan borduren.
    Succes met afzwemmen,
    groetjes Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  2. MOOI gemaakt Karin,
    de nieuwe ouders zullen er zeker blij mee zijn!
    en.. GEFELICITEERD natuurlijk!
    groetjes, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi geworden daar zullen de ouders blij mee zijn

    Anneke breijer

    BeantwoordenVerwijderen