zaterdag 24 december 2011

The Min Min (6) en ornamentjes

Gisteren tussen het boodschappen doen door en het spelen met de kindjes (die al vakantie hadden) heb ik toch een paar steekjes kunnen zetten. De vier figuren in de hoeken heb ik klaar! Nu alleen de rand nog, daar ga ik vandaag en morgen mee aan de slag en dan hoop ik The Min Min af te hebben!
Verder heb ik in oktober een foto laten zien van kerstornamentjes van Cross Stitcher. Het borduren had ik toen al klaar, maar ze moesten nog in elkaar gezet worden. Gisteren verraste mijn moeder me, ze had ze voor me in elkaar gezet (wat nog een hele klus was, er ging veel meer tijd in zitten dan ze had ingeschat). Bij deze: mam, ontzettend bedankt! Ze hangen al in de boom, ik ben er ontzettend blij mee! Hieronder het resultaat.
Fijne kerstavond allemaal en natuurlijk hele fijne dagen!
Groetjes!!

6 opmerkingen:

  1. Karin wat is dat mooi aan het worden, met welk garen borduur je het. De onderste borduursels zijn ook leuk geworden.,

    Fijne Feestdagen groetjes Joze

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dank je wel, Joze! Ik borduur met zijde van Dinky Dyes, het borduurt geweldig, voelt zo lekker zacht en ik vind het verloop prachtig.
    Voor jou ook fijne feestdagen!
    Groetjes!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ziet er heel mooi uit, prachtig. uniek.

    prettige feestdagen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Karin fijn dat je ornamentjes klaar zijn, dat in elkaar zetten, ik heb er zo'n hekel aan. Fijn dat je moeder zo lief was.
    Ik wens je hele fijne kerstdagen samen met je gezin. Liefs Riet

    BeantwoordenVerwijderen
  5. het ziet er allemaal PRACHTIG uit..
    mooi gemaakt!
    fijne kerstdagen,
    groetjes, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Bedankt Sara, Riet en Petra! Voor jullie ook hele fijne kerstdagen gewenst en alle goeds voor 2012!

    BeantwoordenVerwijderen