maandag 12 december 2011

The Min Min

Gisteravond, toen de visite weer naar huis was en de kinderen lekker in bed lagen, kon ik het niet laten om met een nieuw werkje te beginnen. Ik had namelijk afgelopen donderdag mijn zijde van Dinky Dyes binnengekregen en dat moest natuurlijk worden uitgeprobeerd! Ik heb een begin gemaakt aan The Min Min. Het patroon is van Dinky Dyes, ontworpen door Jo-Anne Mason. Het was voor het eerst dat ik met echte zijde borduurde. Wat was dat heerlijk! Zo zacht en glad, het werkt echt heerlijk! Ook ben ik helemaal weg van de kleuren (zie onderstaande foto, dan snap je vast waarom).
Bij deze dus het begin aan The Min Min. Vanavond ga ik toch gewoon verder aan A new Beginning, maar omdat ik de Sampler aux Bleuets nu klaar heb, komt in mijn planning in plaats daarvan The Min Min.
Groetjes!!

3 opmerkingen: