zondag 11 december 2011

Sampler aux Bleuets klaar!

Weer een doel gehaald, Sampler aux Bleuets is af! Ik heb wel de intialen van mijn man en mij erin gezet en onze huwelijksdatum, zo is het een soort huwelijkssampler geworden.Nu nog even door een sopje en inlijsten!
Komende week ga ik verder met A new Beginning, deze wil ik ook graag dit jaar nog afhebben. Verder misschien toch nog een paar kerstkaarten, wat dingetjes voor de kerstmarkt van de school van de kinderen en ik hoop in de kerstvakantie te werken aan de theedoeken van Jan Houtman. Genoeg te doen dus!
Gisteren heeft Lucas zijn zwemdiploma A en B gehaald. Hij deed het super, kwam alleen met duiken een beetje verkeerd op het water, maar zwom vervolgens wel door het beruchte gat.
Na afloop had hij zoiets van: is dit alles wat ik moest doen? Ben ik echt klaar?
't Was geweldig om te zien hoe hij zijn best deed.
Vandaag de verjaardag van mijn man, weinig tijd om te borduren dus (misschien vanavond even...).
Fijne zondag allemaal!


9 opmerkingen:

  1. waaaaaaaaaaaaaaaauw, wat mooi. En wat leuk dat je je eigen gegevens op de lap hebt gezet.Fijn dat Lucas zijn diploma's heeft. Nu hoef je niet elke week meer naar het zwembad.
    Prettige verjaardag.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. 3x GEFELICITEERD,Karin..
    je "huwelijkssampler" is schitterend geworden!
    groetjes, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig, je mag er trots op zijn.
    Wens je man nog een gelukkige verjaardag.
    Groetjes Chris

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Karin je weekend kan natuurlijk niet meer stuk met zoveel mijlpalen!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Aan alle 3 proficiat . Het is een mooie lap geworden . Weer eentje dat je van je lijstje kunt strepen .
    AAn je man nog een gelukkige verjaardag .
    Je zoon heeft wel heel belangrijke diploma's gehaald .
    Groetjes
    Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je borduuurlap is prachtig geworden karin zulke mooie kleurtjes.

    Nog van harte gefeliciteerd met de verjaardag van je man en de diploma's van je zoon goed hoor.
    Hij staat ook echt zo trots met het diploma in zijn handen.

    groetjes ♥ miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dank je wel, Miriam!
    Lucas is er inderdaad heel trots op dat hij het heeft gehaald.

    BeantwoordenVerwijderen