vrijdag 5 november 2010

Geboortehanddoek

Even iets anders tussendoor. Bij het Scherzo heb ik ergens een telfoutje gemaakt, moet nog even uitzoeken waar en dat wordt waarschijnlijk een heel stuk uithalen :(
Deze handdoek heb ik gemaakt voor de geboorte van het zoontje van een kennis. Iedereen vindt hem erg leuk en ik wilde hem (de handdoek...) hier dan ook graag even laten zien.
Ik heb hem geborduurd met verloopgaren, geeft altijd een erg mooi effect.


Ik hoop dat ze er blij mee zijn, ik vond het in ieder geval erg leuk om te maken!

2 opmerkingen:

  1. Wat een ontzettend leuk kadootje en wat een mooi verloop garen is dit met die felle kleurtjes.
    Daar zal de ontvanger vast en zeker blij mee zijn.

    Groetjes ♥ miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Bedankt Miriam, ik hoop echt dat ze het leuk vindt.

    BeantwoordenVerwijderen