woensdag 17 november 2010

Nieuwe projectjes

Vandaag heb ik een intensieve, maar ontzettend boeiende studiedag gehad. Natuurlijk later thuis dan gepland, gauw de jongste opgehaald (de oudste was naar zwemles met papa), supersnel gekookt, gegeten en nog even de opname van het Sinterklaasjournaal gekeken.
Even vlot de kinderen in bed gelegd en nu heb ik even twee tellen om iets aan het blog te doen.
Vanavond ben ik namelijk weer op stap...
De 5 december projecten vorderen voorspoedig maar om bekende redenen geen foto's.
Daarom wel even twee werkjes die ik dit jaar op de beurs in Ahoy heb gekocht en waar ik waarschijnlijk morgen een begin mee maak.
Boekenleggers vind ik erg leuk om te borduren, maar ik maak normaal gesproken liever zelf ontwerpen. Voor de boekenlegger van de Big Ben maak ik graag een uitzondering, ik ben gek op Engeland en Engelse dingen.
Ik heb jarenlang gedanst op redelijk niveau, dus toen ik dit pakketje van een danspaartje van Lanarte tegenkwam, kon ik hem gewoon niet laten liggen!
Hopelijk morgen de eerste updates...
Groetjes!!!

1 opmerking:

  1. Wat een ontzettend mooie pakketjes heb jij gekocht heel veel plezier ermee ben heel benieuwd naar het resultaat.

    groetjes ♥ miriam

    BeantwoordenVerwijderen