maandag 8 november 2010

Rondo update (2)

Ik heb gisteren aardig door kunnen werken. Ik heb besloten om eerst de omlijning van de vakken af te maken, ik zat zo lekker in het ritme!
De omtrek van de vakken is dus klaar. Nu de invulling ervan nog.
Ik hoop vanavond het tweede vak af te kunnen maken en misschien zelfs te kunnen starten met het derde vak. Een en ander is natuurlijk afhankelijk van het feit of de kindjes lief gaan slapen en of de strijk opschiet...
Vanavond moet mijn man namelijk overwerken en regel ik de boel thuis alleen. Duimen dus voor lieve kindjes en weinig kreuksels in de kleren :)!

2 opmerkingen:

  1. Hoi Karin,

    Wat een mooie site en wat vordert je borduurwerk al vlot! Hé, super dat mijn boeken hier staan!

    Groetjes,
    Anne West

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hoi Karin,
    je rondo ziet er al MOOI uit.. ben benieuwd hoe hij gaat worden!
    grtjs. Petra

    BeantwoordenVerwijderen