dinsdag 16 november 2010

Nijntje merklap

Het Rondo is klaar, ik ga verder met Scherzo, maar ben ook druk bezig met 5 december cadeautjes. Hier kan ik tot de 5de helaas geen foto's van plaatsen, want enkele van de ontvangers kijken ook regelmatig op dit blog. 't Zou toch zonde zijn als het verrassingselement verdween... Daarom plaats ik vandaag in ieder geval een foto van een van de merklappen van Dick Bruna. Ik heb het pakket vorig jaar op de handwerkbeurs in Rotterdam gekocht. De lap is enige tijd blijven liggen, het borduren was redelijk eentonig, maar ik heb wel steeds een stukje verder gewerkt. Enige weken geleden had ik hem af. Het resultaat is erg leuk geworden. Hij ligt nu te wachten om ingelijst te worden. Ik ga hem, als het inlijsten gebeurd is, ophangen in de kamer van de jongste. Die is helemaal gek van Nijntje.
Groetjes!!

3 opmerkingen:

  1. Hij is leuk geworden zijn altijd van die vrolijke kleurtjes van dick bruna.

    groetjes ♥ miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Miriam,
    dat vond ik ook toen ik het pakket kocht. Tijdens het borduren vnd ik het jammer dat het maar om een paar kleuren ging en het was erg goed opletten bij het uittellen. Het is niet zo'n moeilijk pakket, maar juist door de "monotoonheid" moest ik extra goed opletten...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. zeer mooi blog. doe zo voort :)

    www.saramshobby.blogspot.com
    mvg saramshobby

    BeantwoordenVerwijderen