dinsdag 9 november 2010

Rondo update (3)

Gisteravond kon ik inderdaad lekker nog even borduren. Kindjes zijn erg lief gaan slapen en de was was zo klaar. Het tweede vak van Rondo is nu af. Ik had de update eerder vandaag willen plaatsen, maar had helaas geen tijd (de jongste kan om half acht naar de kinderopvang worden gebracht en ik moest om acht uur al beginnen vandaag. Het is op dinsdag altijd heksen...) Na een drukke dag en een heleboel vergaderen, heb ik, na het eten en de kinderen naar bed brengen, nu heel even tijd voor mezelf. Zo meteen hebben we het eerste tien minuten gesprek van de oudste, in groep 3. Toch wel weer spannend, ik ben benieuwd hoe hij het op school doet...
Hieronder dus de update met het tweede vak klaar, heeeeeeel misschien morgen weer een stuk verder (ik ga in ieder geval m'n best doen)
Groetjes!!!
en de foto is weer gedraaid tijdens het uploaden... Vreemd... excuses!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten