donderdag 11 november 2010

Update Rondo (5)

Lang leve de zwemles! De oudste is gisteren voor de tweede keer naar les geweest. Hij vindt het geweldig (hopen dat dat zo blijft...) en mama ook; ik heb tijdens dat uurtje weer een blok gemaakt van Rondo. Dat kwam heel goed uit, want 's avonds had ik andere dingen te doen.
Hieronder de foto.Het gaat nu echt wel opschieten, ben benieuwd wanneer ik hem af heb.
Verder kreeg ik 's middags nog een leuk pakketje binnen, besteld via een webshop. Ik ben nogal gek van Schotland en toen ik deze pakketjes zag bij de site, heb ik wel even nagedacht, maar ze toch besteld! Het zijn een boekenlegger, scharenvinder en naaldenboekje, alledrie met het motief van de distel. Misschien de volgende projecten?
Groetjes!


en alweer gedraaid, toch eens gaan uitzoeken waar dit door komt....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten