donderdag 10 maart 2011

Canon 5

Gistermiddag toen ik thuiskwam uit mijn werk zat tot mijn grote verbazing de jongste op de bank. Ze was ziek. Ze had koorts. Ze heeft overgegeven. Vannacht werd ze een keer wakker door het hoesten en stond ze bij ons bed: mag ik bij jullie slapen? Dat mocht voor ongeveer een kwartiertje, daarna kon ze weer lekker naar haar eigen bedje. Vanochtend leek ze wat beter, maar toch weer overgeven (in ons bed!). Kindlief lekker onder de douche geparkeerd, bed afgehaald, ondertussen er nog voor gezorgd dat de oudste aangekleed was. Gelukkig was de oudste toch op tijd voor school, jongste kon dus helaas niet wennen vandaag.
Ik zit dus gebonden aan huis vandaag, samen met m'n jongste...
Kan ik wel verder met borduren. Hieronder de foto van Canon tot dusver. 3/4 van de rand is me gisteren gelukt, ik ga zo nog even verder, tot ik de mail van de Romantique SAL binnenkrijg, dan is het printen en omschakelen.
Groetjes!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten