zaterdag 26 maart 2011

Theedoosje

Aanstaande woensdag is mijn schoonmoeder jarig. Vandaag vierde ze haar verjaardag.
Ik heb voor haar een theedoosje gemaakt (nou ja, in ieder geval het borduurtje erin...)
Ze is dol op vogeltjes, dus was de keuze voor een patroon vlot gemaakt.
Hieronder het resultaat.
Op de heenweg in de auto ben ik druk bezig geweest met de paassal. Ik ben bijna klaar, maak deel 5 morgen af, want vanavond heb ik geen tijd, wederom door een schouwburgbezoek. We gaan naar de voorstelling Crazy Piano's. Ik ben heel benieuwd, we zijn in het verleden een paar keer naar de bar in Scheveningen geweest, waar je je verzoekjes op een servetje schreef en dan aan de pianist gaf. Of dit in de schouwburg ook zo zal gaan...We zullen zien!
Morgen de update van de paassal.
Groetjes!!

5 opmerkingen:

  1. schattig doosje geworden.

    groetjes ♥ miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi doosje en wat een mooie kleuren.
    Ze zal het wel leuk gevonden hebben zeker.
    Moet wel als je zo'n een zelfgemaakt cadeau krijgt.
    Groetjes,
    Mireille

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dank je wel, Miriam en Mireille!
    Ik was zelf ook erg blij met het resultaat. Nu ng een keer eentje voor mezelf maken...

    BeantwoordenVerwijderen