vrijdag 25 maart 2011

Dick Bruna - Schaap af!

Ondanks een hele drukke week is het me gelukt om in ieder geval het schaap af te krijgen.
De cursusdag afgelopen dinsdag was inderdaad intensief, maar wel erg goed.
Woensdag en donderdag waren erg druk, ik moest extra werken en had dus niet veel tijd om te borduren. Ik ga zo starten met Raam, hoop daar een eindje mee te komen, voordat morgen het volgende deel van de paassal komt. De paassal gaat al behoorlijk opschieten, hij wordt echt heel leuk!
Hieronder dus de foto's van Schaap.
Groetjes!!

4 opmerkingen:

  1. Die dick bruna is echt wel heel erg leuk. Ben benieuwd naar het volgende!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dank je, Tania! 't Volgende blok is bijna klaar, plaats ik hopelijk morgen (woensdag) en als ik het niet red, wordt het donderdag...
    Groetjes!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ooooh zou je misschien de partronen kunnen mailen
    ik ga een boekje maken en zoek dick bruna patroon .
    groetjes gehaktmuts@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen