dinsdag 29 maart 2011

Traktatie - jongste

Vandaag heb ik niet kunnen borduren... De jongste wordt morgen vier en dat moet natuurlijk gevierd worden! Morgen heeft ze haar afscheid bij de kinderopvang waar ze drie dagen per week naar toe gegaan is sinds ze een half jaar oud was. Natuurlijk moet er getrakteerd worden.
Donderdag viert ze haar verjaardag op school, dus wederom een traktatie.
Je kunt al wel raden wat ik vanavond gedaan heb...
Voor de kinderopvang heb ik reuzehorloges gemaakt, met op de achterkant verantwoorde kinderontbijtkoekjes.
Voor school heb ik tulpjes gemaakt, de steel is een minimarkeerstift en ook hier een verantwoord kinderontbijtkoekje. Gelukkig kreeg ik bij het maken van de traktatie voor school hulp van mijn man. We hebben gezellig samen zitten knutselen (ging in een behoorlijk tempo, we hebben het af gekregen...)
Hieronder het resultaat. Hopelijk morgen weer een borduurupdate, maar 100 % is dat ook niet, het wordt een hele drukke dag...
Groetjes!!


2 opmerkingen:

  1. Karin,
    Wat een leuke ideetjes. Daar zullen ze wel
    blij mee zijn.
    Hier in België gaan onze kleintjes al vanaf 2,5 naar school. Vroeg vind ikzelf ook maar ja ze leren er al wel veel.

    Gefeliciteerd zowel mama als Lieke.

    Groetjes,
    Mireille

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dank je wel, Mireille, ook namens Lieke!
    Ze vindt het heerlijk om naar school te gaan, is weer eens wat anders dan de dagopvang waar ze al 3 1/2 jaar heen gaat...
    Groetjes!!

    BeantwoordenVerwijderen