zondag 6 maart 2011

Whispered by the Wind - Canon

Afgelopen vrijdag kreeg ik het garen dat ik had besteld voor Canon, ook van Whispered by the Wind. Ook dit is een ontwerp van Mari Mc Donald. Ik zat er zo lekker in met Cantata, dat ik besloot dit patroon te gaan borduren, naast het ABC van Dick Bruna. Hieronder de eerste foto.
Het is voor het eerst dat ik met zoveel borduurwerken tegelijk bezig ben, ik ga dan ook een beetje een planning maken, wat ik welke maand af zou moeten hebben. Mijn streven is, om het ABC dit jaar af te hebben, dus ik ga kijken hoeveel blokken ik per maand zou moeten borduren om dit doel te bereiken. Daarnaast ben ik bezig met 2 sal's en heb ik op de Handwerkbeurs veel patronen gekocht. Ook heb ik nog een aantal UFO's liggen. Genoeg te doen dus!
Groetjes!!

2 opmerkingen: