zaterdag 19 maart 2011

SAL Romantique Sampler - 6.3

Nog maar een klein stukje, dan is deel 6 eindelijk klaar! Dit was echt een heel groot stuk, maar ja, je krijgt ook een maand de tijd om het te borduren... Ik heb het altijd graag vlot klaar, hier is veel meer tijd in gaan zitten dan ik had ingeschat, zeker nadat ik deel 5 geborduurd had (dat ging namelijk ontzettend snel).
Het volgende deel van de paassal van Novalee heb ik gisteravond al binnengekregen, dus daar ga ik straks mee starten.
Hieronder de eennalaatste foto van deel 6, hoop morgen de laatste te plaatsen...
Groetjes!!

2 opmerkingen:

  1. Knap en het gaat goed vooruit toch , het gaat een prachtige sampler worden !! Fijn weekend !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dank je wel, Ingrid. Jij ook een fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen