maandag 21 maart 2011

Paassal Novalee - 4

Bij deze de update van de paassal van Novalee. Het was leuk om te borduren en ik ben er niet al te lang mee bezig geweest. Toen ik dit deel afhad, ben ik verder gegaan met het ABC van Dick Bruna. Tol is bijna klaar, morgen plaats ik denk ik de foto, want ik krijg hem vanavond wel af. Daarna verder met het schaapje en het raam, dan ben ik ook daarmee klaar voor deze maand en kan ik verder met Canon van Whispered by the Wind. Het is leuk om met meerdere projecten bezig te zijn, zorgt voor veel afwisseling. als Canon klaar is, ga ik eens kijken naar enkele UFO's die ik nog heb liggen.
Groetjes!!

2 opmerkingen:

  1. Oh wat is dat toch een fris werkje hé, je komt er zo vaan in de lentestemming. Moet leuk zijn om aan te werken.
    Wat ga jij als een speer zeg :-)

    gr;
    Mireille

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Was inderdaad erg leuk om te doen, daarom gaat het waarschijnlijk ook zo lekker vlot...
    Groetjes!!

    BeantwoordenVerwijderen