donderdag 30 december 2010

Ingelijst!

Nog even drie werkjes die ingelijst zijn. De merklap is de eerste merklap die ik geborduurd heb. Hierna was ik meteen verslaafd! Ik heb niet gekozen voor de originele kleuren, maar voor paars verloopgaren. De andere twee werkjes heb ik aansluitend geborduurd.Ook deze lagen al een tijdje op de plank, maar nu ze ingelijst zijn, kan ik er een mooi plekje voor zoeken om op te hangen! De kerstliedjes van Nenne plaats ik hopelijk morgen, als de foto's gelukt zijn.
Groetjes!!



4 opmerkingen:

  1. Hele mooie werkjes. Ingelijst zijn ze helemaal af.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dank je wel, Tania,het is inderdaad echt af.
    Groetjes!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige lijstjes. Zelf ingelijst of door een vakman? Je hebt zeer mooie werkjes gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Astrid, dank je wel. Ook deze werkjes zijn ingelijst door mijn moeder, ze heeft er gisteren keihard aan gewerkt, 't was echt een grote verrassing voor me.
    Groetjes!!

    BeantwoordenVerwijderen