donderdag 30 december 2010

Update Scherzo (8)

Vanochtend hebben we lekker kunnen uitslapen (voor zover daar sprake van kan zijn met twee kinderen...)
Het Scherzo vlot aardig, maar ik zal toch hard moeten doorwerken om het dit jaar nog te redden. Als dat niet lukt, wordt dit het eerste project dat klaar is in 2011...
Later vandaag volgt nog een foto van de kerstliedjes van Nenne, ingelijst en wel. Ik kan alleen op dit moment geen goede foto maken, in verband met de lichtval, het glas spiegelt te veel...
Ik ga gauw verder!
Groetjes!!

2 opmerkingen:

  1. Karin dan moet je wel heel snel borduren wil je het afkrijgen!
    Je bent lekker bezig zo me al die ingelijste werkstukken. Misschien kun je wat in je nieuwe keuken hangen.
    Fijne jaarwisseling!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ga er toch voor, Riet. Misschien hangen we inderdaad wat in de nieuwe keuken.
    De serie van Whispered by the wind komt in ieder geval langs de trap naar boven te hangen.
    Ik wens jou ook een fijne jaarwisseling en alle goeds voor 2011!
    Groetjes!!

    BeantwoordenVerwijderen