woensdag 22 december 2010

Rendierkussen

Vandaag ben ik ontzettend druk geweest om de laatste kerstkaarten te maken en het is gelukt! Dit jaar zijn alle kaarten die ik verstuur zelfgemaakt!
Daarom ben ik niet verder gegaan met het ABC, maar ik heb wel een foto van een kerstkussen wat ik gemaakt heb.
We hebben wel geen kerstboom, maar deze rendiertjes zijn ook heel lief.
Met de keuken begint het echt op te schieten, de kastjes staan op hun plaats, het blad ligt erop. Morgen wordt er een flinke slag gemaakt en ik hoop met kerst te kunnen koken.
Groetjes!!

6 opmerkingen:

  1. zeer mooi kussen.

    hoe lang ben je eraan bezig geweest ?



    kom gerust eens kijken naar mijn borduurkussens en naaiwerkjes enz...

    mvg saramshobby.
    www.saramshobby.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Saram,
    dit kussen ging erg vlot, ik denk dat ik het binnen 1,5 week af had (alleen 's avonds twee uurtjes eraan werken)
    Groetjes!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk kussen, vrolijke kleurtjes. Het is ook wel eens fijn om een borduurwerkje te hebben wat een beetje snel af is.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik wens je een stressloze kerst.........

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dank je wel, Astrid, gaat wel lukken denk ik (ik heb vandaag m'n nieuwe fornuis voor het eerst kunnen gebruiken, was fantastisch!)
    Groetjes!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hallo Karin,
    Wat 'n leuk rendierkussen is dit!Zo vrolijk!
    Was dit een pakket? En weet je ook van wie dit patroon is?
    Groeten

    BeantwoordenVerwijderen