dinsdag 7 december 2010

Update ABC (11)

't Is toch gelukt, een nieuwe update. Ik ben met 1 rij letters bij de rand aangekomen (vraag me niet hoe, ergens tussen poetsen en stof happen door...)
't Huis is erg stoffig, leefruimte is momenteel beperkt en over tijd durf ik helemaal niets te zeggen...
Op het werk is het erg druk en thuis ook, de komende anderhalve week ga ik in ieder geval erg weinig tijd overhouden om te borduren (helaas).
Vanaf 20 december heb ik kerstvakantie, dan misschien wat meer tijd en ik ga ervan uit (lees hoop) dat het dan met de verbouwing ook in een wat rustiger stadium komt.
Eerst is mijn man nog jarig, maar dat vieren we in verband met hetzelfde gebrek aan ruimte even niet hier in huis (is echt geen doen).
Nog even twee weken "overleven" en dan gaat het vast weer beter. In ieder geval hieronder de update.
Groetjes!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten