vrijdag 24 december 2010

Update Scherzo (4)

Ik heb het Scherzo toch maar weer opgepakt, in de hoop het dit jaar nog te kunnen afronden.
Het stuk waar de telfout inzat, is helemaal uitgehaald, ik heb het hersteld en ben inmiddels al weer een stukje verder.
De keuken is inmiddels bijna geplaatst, het wordt echt prachtig! Maandag komt de stucadoor nog even om de wanden en het plafond te spuiten. Dan zijn uitbouw en keuken echt bijna klaar, moet er alleen nog getegeld worden. Als dat gebeurd is, moet de rest van de kamer getegeld worden, maar dat zien we dan wel weer...
Groetjes!!

7 opmerkingen:

  1. dat is echt prachig, mooie kleuren !

    fijne dagen !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind hem zelf ook erg mooi Wendy.
    Jij ook fijne kerstdagen gewenst!
    Groetjes!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig karin vind de kleuren ook zo mooi geeft een mooi geheel aan je werk

    fijne dagen

    groetjes ♥ miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Miriam,
    dank je wel!
    Hele fijne kerst gewenst en alle goeds voor 2011!
    Groetjes!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. oei, oei, oei .... wat wordt die MOOI !!!! Wat een fantastisch garen gebruik je hiervoor, van welk merk is dat als ik vragen mag?

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Carin, het is Anchor, kleurnummer moet ik even opzoeken (heb de wikkels weggegooid)
    Groetjes!!

    BeantwoordenVerwijderen