zaterdag 18 december 2010

Update ABC (15)

Zo, de kerstvieringen zitten er voor een weekje even op. De keuken is even niet toegankelijk (de vloer is er gisteren ingesmeerd) en ik heb even niet bij de computer gekund, er stond allerlei materiaal op mijn werkplek voor de verbouwing.
Toch heb ik tussendoor af en toe een paar steekjes kunnen zetten.
Nu heb ik vakantie en zal ik hopelijk behoorlijk wat meer kunnen doen.
Vandaag gaan we in ieder geval de deur niet uit, behalve om een paar boodschappen te doen. Het is hier ontzettend koud en glad. Waarschijnlijk zetten we de kinderen op de slee en gaan dan naar de winkel. Verder wordt het een heerlijk rustige dag!
Groetjes!!

2 opmerkingen:

  1. mooi hoor !
    ik kom hier via bia terecht, wat een leuke blog heb je !
    als je wil dan mag je ook gerust eens bij mij komen kijken .

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi wendy, gezellig dat je ook eens komt kijken. Ik ben net even bij jou op bezoek geweest, mooie blog hoor en wat werk je aan leuke projecten!
    Groetjes!!

    BeantwoordenVerwijderen