zondag 5 december 2010

Sintcadeautjes

Zo, pakjesmiddag (in ons geval) is weer achter de rug. We zijn allemaal gruwelijk verwend door Sint. Nu de cadeautjes gegeven zijn, kan ik hier de foto's plaatsen.
Voor mijn moeder heb ik een borduurwerkje gemaakt van een alfabet en een borduurster en dit heb ik verwerkt in een doosje.
Voor mijn zusje een boekenlegger met haar initialen en de tricoteuse, omdat ze naast borduren ook van breien houdt.
Voor mijn vader tenslotte een sleutelhanger. Hij heeft zijn eigen bouw- en klusbedrijf, vandaar de hamer en schroevendraaier.
Zelf heb ik oa Quaker's Christmas gekregen, tzt plaats ik de resultaten wel.
Dat was het even voor nu, morgen weer de nieuwe werkweek en op naar kerst!
Groetjes!!



3 opmerkingen:

  1. Wat een leuke dingen. Ik weet wel zeker, dat je familie er erg blij mee is.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dank je wel kruissteekje en jochrimar, het was erg leuk om ze te maken!

    BeantwoordenVerwijderen