dinsdag 21 december 2010

Update ABC (18)

Vannacht hebben we een lekker pittig nachtje gehad. Gisteravond heeft de oudste zijn bed ondergespuugd en vannacht was de jongste weer aan het rondspoken en net als gisternacht was ze klaarwakker, ze wilde bij mama slapen, ze wilde spelen enz.
Vandaag zou ik helpen bij het verhuizen van de school van de oudste, maar dat ging dus helaas niet door, de oudste wilde niet eten, zag lijkbleek en had het steeds koud (terwijl hij toch goed warm aanvoelde...). Ik zit dus thuis, heb nog even tijd om verder te borduren.
Gisteren nog twee figuren afgemaakt, het begint echt lekker vlot te gaan, ik kan bijna aan het grote alfabet beginnen. Ben benieuwd hoe lang ik over een letter ga doen. Ik heb al gehoord dat ik blij mag zijn als ik 1 letter per dag afkrijg. Nou ja, we zien het wel.
Groetjes!!

2 opmerkingen:

  1. Dat zijn zware nachten :S hopelijk is de oudste weer gouw wat beter.

    Het werkje word erg mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dank je Elisa, ik hoop ook dat de oudste gauw weer beter is, hij hangt nu op de bank in een slaapzak...

    BeantwoordenVerwijderen