zondag 19 december 2010

Update ABC (16)

Gisteren hebben we inderdaad een heerlijk rustige dag gehad. Heel ontspannen, een paar boodschappen gedaan met de slee, ik heb lekker kunnen borduren, mijn man is met de kinderen nog met de slee gaan spelen en we hebben gewoon kunnen koken. Vandaag koken we echt voor het laatst op het oude fornuis, morgen gaat het laatste keukendeel eruit!
Vanmiddag is het erg spannend voor de oudste, hij gaat voor het eerst naar de schouwburg.
Ik ben zo benieuwd wat hij van de voorstelling vindt! Hij gaat naar Otje. Hij is helemaal weg van de verhalen van Annie MG Schmidt, dus wat dat betreft zit het wel goed.
De jongste blijft lekker thuis bij mama.
Mama kan een klein stukje uithalen van het abc, ik kwam er net achter dat ik een klein telfoutje heb gemaakt. Gelukkig is dit vlot te herstellen.
In ieder geval bij deze de update.
Groetjes!!

2 opmerkingen:

  1. Ik heb altijd angst dat je het blijft zien en zeker bij het rode garen! Is het goed gelukt?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Astrid,
    gelukkig is het goed gegaan, het garen pluist inderdaad ontzettend bij het uithalen, maar je kunt er niets meer van zien, omdat er deels groen overheen geborduurd is (net over het stukje waar je het wel iets kon zien).
    Groetjes!!

    BeantwoordenVerwijderen